Sunday, November 20, 2011

20.11.2011 Zharif is 3!





Alhamdulillah...

Hari ini tarikh yang sungguh cantik 20.11.2011 pasti ramai yg akan mengabdikan kenangan yg indah hari ni..kawen ke..tunang ker...watever la..

Dan pada tarikh cantik inilah putera kesayangan kami Muhammad Zharif Wafiq genap berusia 3 tahun!

Bak kata Zharif setiap hari..eh, setiap masa kot..dia dok ulang cakap " Wafiq big dah kan...nak gi skool" hahaha~

Big dah anak ibu yer...banyak mulut pulak tuh..tak henti2 mulut dia duk pot pet pot pet dengan suara nyaring dia tuh...haishhh~

He's a joker to us...walaupun kadang2 tahap kenakalan dia sangat menguji kesabaran kami (-..-)'

Buat anakku Muhammad Zharif Wafiq :

Ibu dan ayah doakan semoga zharif membesar bagai juara..sihat walafiat sentiasa..dikurniakan kebijaksanaan dan senantiasa mendapat rahmat keredho-an dari Ilahi..

Zharif ingat selalu ye nak...ibu ayah sayang sangat kat Zharif...


 gaya 'smile' zharif skang~
senget2 kan mulut..baru hensem katanya =p
*maaf gaya rambut serabai ala2 k-pop tu..kat beach katakan..angin kuat..huhu*




|| nota : weekend yang tidak sihat buat kami sekeluarga..jumaat-sabtu ayah demam..harini zaliqha pulak..now, ibu dah mula weng2 kepala..adoiyai!||


7 nukilan anda:

mama tisya

happy 3rd busday zharif..smoga jd ank yg soleh..tisya lak arini genap 4thn 4bln

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY

Happy B'day Zharif..
mmg cantik tarikh hari kelahiran Zharif..:)

doa ibu pasti termakbul..moga tercapai impian kita untuk melihat anak2 mmbesar dgn sihat dan berjaya didunia dan akhirat..:))

Azi

cantik tarikh 20.11.2011 ni patut ramai yang kawin smlm.. anywy hepi birthday to zharif & zaliqha to

mama tisya

**hah tisya la posing ala2 model gtu..die mmg over

ibu MZW @ farah idayu

Alhamdulillah...terima kasih semua =)

~aSHa~

hepi besday zharif...

biasalah anak teruna..nakal tu tetap ada walau skit2...ehehehehe akak ni dah 2 teruna dik...uwaaaaaa

kakyong

owh dekat2 ajer tarikh lahir abg & adik.. selang 1 hari jer bezanya..

hepi belated besday utk both abang & adik.. semoga terus mbesar dgn bijak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...