Sunday, May 15, 2011

No One Else Comes Close..

Tengah-tengah dok khusyuk wat kerja...sesambil buka youtube..search lagu2.
Hmm..tiada yg berminat plak..takde plak dlm list tuh berjaya menarik minat saya utk klik pada lagu itu.
Dalam kepala pun takde spesifik lagu yg ingin didengar.
Dalam dok pikir2 pe yg nak didengar, teringat plak boyband pujaan ramai zaman 90an dulu ni..*eehh..saya pun penah minat mereka juga sbb encem..kahkahkah!~* .
Mula-mula dengar lagu popular derang dulu..pastu terpandang plak lagu ni kat list sebelah tu. Cam best jek utk dilayan..ecehh~
Klik.
Terus dengar dan tersangkut plak..best jugak lagunya..haha~


Jom saya share..siap ngan lirik lagi..
Ekceli..masa dengar lagu ni memula..terus teringat kat hubby (*,~)/
Kan best kalo hubby dedicate lagu ni plak utk saya..ekeke!~
Seswai kottt.... =p
Cer baca lirik dia sesambil melayan lagunya..wahh~!





Sekian, terima kasih.

0 nukilan anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...