Thursday, May 19, 2011

Funny picture of Zharif ~


kali ini turn abg long plak..eheh!
perasan x kat pic di atas tu...tgn zharif sdg pegang keropok tapi dh terlepas ke tikar..
 Actually, masa nih..dia tengah mkn keropok..
ibu plak tgh sibuk ayun adik dlm buai..
 secara tiba-tiba tak semena-mena dia dtg duduk sebelah ibu pastu terus landing baik punya kat peha ibu
pastu terus tetidur..dlm mulut masih ade keropok lagi..
kalo tgk masa tuh..sebijik mcm org nak pengsan...tiba2 jek..
tengah syok2 mkn keropok leh tetido..
aduh la..zharif..zharif..
kepenatan sungguh hero ibu sorang nih 
Memang sungguh sungguh penat dia time tu..kalo tak jgn harap dia leh tdo dgn sendirinya mcm tu..haha~



|| nota : tudung balang kopok tu pun tak tutup lagi..huhu~||

4 nukilan anda:

NurulHayatiNordin

Ala comei2 zharif n zaliqha ni tau.. geram tol. huhu bila la dapat jupe.

btw, kite baru balik dari kelantan cuti2 kat sana. bile plak nak lajak ke terengganu plak eh. huhu

ibu MZW @ farah idayu

to NurulHayatiNordin - yat, insyaAllah ade rezeki kita turun kl leh jumpe ;) amboi2..pi bercoti2 mesia di kelantan ye? awat tak singgah teganu yang oi?? leh jumpe (T___T)

Ummi Talhah

kalu anak lelaki memg aktif skit, aktif tu tandanya diorg kreatif kan!!!

ummu

comelnya Zharif tidur,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...