Thursday, March 31, 2011

"2ND GIVEAWAY - BARNEY & WEIYDA FAMILY (MAC)"



ok, hari ni mcm gila kontes jap...dok godek2 blog org pastu jumpe byk contest yg simple dan mudah utk di join. So, apa lagi? join lah kan...ehehe~

 Contest ni saya join sebab utama...ialah kerana ANAKANDAKU 'kipas susah mati' (die hard fan) Barney! Makanya, haruslah ibunya ini try contest ni..kot2 ade rezeki kan..mana tau..atau pun kot2 penganjur baca entry nih pastu kesian kat saya ni sbb anak mmg hantu Barney..so, bg saya menang ke..eceh! pasan plak (>,<)v


nota: eehh...nama penganjur sama ngn baby saya wafaa. eja je lain2.. *mengampukah? ekeke =p


okeh, sape2 nak join leh klik di banner atas atau sidebar saya...sila2..saya takmau tag sape2. sape berminat jom join. Esok last day (1 April 2011)




4 nukilan anda:

AkieZecky

ehh bukan dah tutup ker contest tu.. dah umum pun pemenangnye.. cuba check..

kakyong

ini yg 2nd GA kan.. kakyong pun nak join jugak lah..

kakyong

hohooo.. rupanya dah tutup la GA ni.. dah umumkan result pun..

ibu MZW @ farah idayu

wakakaka~ gelak sambil guling2...dah tutup ke? siap dh annouce winner lg..adehla! tula padah bila main redah je..masuk contest w/out check dulu. eh2! tp kan dia mention duedate 1 april? erkk..kompius i (>,*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...