Tuesday, February 22, 2011

coklat..coklat..coklat..!!

sekarang ni kan...dalam kepala otak hanya terbayang bayang makanan2 berasaskan coklat!!!  

 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



 lagi!


dan lagi 





dan laaaagggiiiiiiii~!! 



waaa~~~ x tahan laaa!!



 nyummm...nyummm.... 

 kat opis mengunyah benda ni mmg sodap lah!


ok, so..conclusion nya ialah....

SAYA SEORANG....



ANYONE? ANYBODY? ANYWHO? BLANJER SAYA COKOLAT???



[sumber gambo : pakcik google]


|| nota: kawan2 lama saya mmg sedia maklum saya hantu coklat hua3~!! ||


4 nukilan anda:

ibu_Arifa

sedapppp..tak tahan tgk!! huwaaaa

NurulHayatiNordin

puan farah, ofismate kita ada bisnes cokelat ni. macam2 rupa n rasa boleh die buat. hikhik. kalo dekat bole kite belanja farah. meh la farah mai KL. kite belanja cokelat. mau? hehe

kakyong

kakyong pun suka coklat.. tp dah tua2 ni kena kurangkan.. sbb time muda dulu makan coklat tak hengat...

ibu MZW @ farah idayu

ibu arifa - hehe..saya lg tak tahan tgk..waaaa~

yat - huh? nak..nak..nak yat banjer cokelat..hehe~ yat, pos pun xper..huhu. nanti kita pi KL insyaAllah. yat banjer cekelat naa..

kakyong - erk..saya ni yg agak kurang muda remaja nya masih mkn cokolat x hengat cemano tu yer..huhu ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...